torsdag 21 januari 2010

Egen designade tygväskor




Den här väskan ritade jag efter att ha tittat runt lite på nätet men inte riktigt hittat nån rolig men enkel modell. Har gjort den både i denna stora modellen (Pris 150:-), men har även en mindre (100:-). Foto på den lilla kommer senare. Det är matchande foder i alla väskor men inte innerfack i alla. Det kan göras efter önskemål. Själv tycker jag att man mest samlar på sig en massa strunt i dessa fack. Det enda facket som jag tycker behövs är väl för min älskade iPhone! ;) Sen tycker jag det är både bättre och roligare att ha en liten necessär som man kan ta ur sin väska när man går till "damrummet". Även den kan ju vara av matchande tyg. Applikationerna som ser ut som stjärnor har några gamla knappar i mitten, som jag "hittat" i min lillasysters samling, som ger det där lilla extra roliga intrycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar