måndag 12 mars 2012

Världens bästa moster till en liten Lova


Den 12 Februari 2012 (så idag 1 månad gammal) fick min lilla syster Ida och hennes Jörgen en liten söt flicka som fick namnet Lova.
Det var ju kärlek vid första ögonkastet mellan henne och mig. Även mellan mina barn och deras nya lilla kusin.
Många fina bilder passade fotograf-geniet Jörgen på att ta på de sötaste kusinerna.
en gång i veckan får jag tillfälle att snusa på Lova hur mycket jag vill.
Så nog kommer hon bli ett bortskämt litet flickebarn.

Bara det bästa för våra prinsar och prinsessor!

Här är vårt första besök hos Lova





Jag är en stolt mor till tre av dessa snyggingar & sonen har samma skostorlek som jag och är snart lika lång oxå.
Tur att en annan inte blir nå äldre bara ens barn.

Todiloo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar