torsdag 13 januari 2011

Cliniderm produkter

Mina testprodukter

Bästa svägerskan Maria spelade svårfångad som vanligt

Ewelina "Motalas skönhet" behövde nog produkten mindre än oss andra men hennes fästman Patrik kanske borde prova lite. ;P

Ingela tyckte nog inslagningen av presenten var fin iaf

I slutet på december fick jag Cliniderm produkter hemskickade ifrån Buzzador.
ACO tyckte att jag skulle bli lite yngre till mitt utseende. De stora produkterna var till för mig för att under en viss tid testa dessa.
Sedan följde det med små kit med mindre produkter som jag delade ut som priser till mina vänner på Nyårsafton efter en musiktävling.
Jag tror dem uppskattade det. Även om vissa behövde dem mindre och andra mer!! HIHI!! ;D
Cliniderm är väldigt milt doftande och mjuk för ansiktet. Doftar jättegott utan att lukta mycket.
Jag rekommenderar dessa produkter starkt.
Nästa gång tror jag att det får bli en liten tävling på bloggen, så att alla har chans att vinna.

Undrar vad man får nästa gång? Det är det som är så spännande med Buzzador, man vet aldrig vad tomten kommer med. ;P
Ibland är det nåt ätbart och ibland nåt för utvärtesbruk, som denna gång.
Denna Buzzning har varit super skoj!

Håll utkik efter nästa gång jag har blivit "Buzzadorad"!

Bli medlem du oxå på Buzzador.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar