fredag 5 november 2010

Sugen på tyg



Det kliar nåt så fruktansvärt i sy-sinnet! När ska man få tid till att sy igen. Jobbbar, kommer hem, lagar mat, är trevlig med familjen, lägga barnen (som tar sin tid)sen orkar man inget mer än att kasta sig i säng och gör om samma dag ut och dag in. Skulle vilja ha massor med tid vid symaskinen och bara kunna vara super-kreativ.
Frossar varje dag på nätet bland massor med super roliga och härliga barntyger. Finaste tyger har enligt min mening JNY Design. Vill ha vill ha vill ha!!! Men jag kan inte komma till skott att handla då jag inte vet om jag får tid till att sy något av allt tyg. :(
Sen är det ju en sån där himlarns overlock maskin som skulle vara kul att äga.
Kanske tomten kan komma med en?!?!
Önska får man väl än fast man är över 30, eller?
Jag chansar iaf och skickar en önske lista till den skäggiga farbrorn. ;P

Ha en trevlig helg alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar