onsdag 10 november 2010

Älska JNY Design!



Tro att jag blev glad igår kväll när jag kom hem från jobbet och upptäckte att mitt tyg hade kommit. Tjoho!! ;D
JNY Design har underbara barntyger till att sy mössor, kläder och annat roligt till barnen.
Nu kliar det verkligen i sy-nerverna.
Önskar bara att jag vore lite duktigare på att sy med overlocken jag fått låna av bästa syster yster. Det går så jädrans snabbt. Schoff! säger det bara så har man sytt runt alltihop. Bra, men det ska ju ställas in en massa innan man syr oxå. Tur att hon skickade med instruktionsboken. ;P
Det är definitivt inte som att sy med en vanlig symaskin.
Men roligt! Och snyggt blire oxå.
Provade att sy en dregglis oxå men blev inte så super nöjd med den. Måste nog öva lite till på overlocken.

Toodiloo! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar