måndag 8 februari 2010

We Love Dolph



I fredags kväll begavs sig får lilla familj till Fjällräven Center för att se genrepet av melodifestivalen 2010. Det vart en riktig succé, numera är jag och min 9 åriga son ett stort fan av Dolph Lundgren. På lördagen avnjöt vi en underbar middag i restaurangen i lyan med goda vänner i direktsänd Melodifestival, hör ni någon skrika....då är det förmodligen jag. Hihi!! Vilken fest! Som alltid! ;) Det praktiskt taget kokade i Fjällräven Center, Ö-viksborna var på sitt bästa humör. Då hade jag ju turen att få se Dolphan igen, han är hur cool som helst. Hade lite fördomar om honom men dem är som bortblåsta. Han är verkligen "Master Of The Universe". We Love You Dolphan!! Kolla in dansen här!

2 kommentarer:

  1. Jag hörde dig....det är säkert!!

    Kramen /Sara

    SvaraRadera
  2. Jo jag anade det. Jag hördes väl ganska väl i telefon när jag ringde med, kan jag förstå. ;) Sorry!!

    SvaraRadera