söndag 25 september 2011

Äntligen!

Fynd från Tradera


Som jag har letat runt på bibblan efter denna bok. Men då jag gett upp för längesen så fanns dem ju på tradera. Så jag gav mej tusan på att en av dem skulle bli min. Jippi!


För en billig peng har den då äntligen blivit min. Nu är det bara en massa tyg som fattas, börjar ju ta slut på alla trikåtyger.
Jag har även fyndat fler böcker på tradera men dem har inte kommit ännu.

Fynd från Second Hand


Sen har det blivit en tur på secondhand butikerna i stan i helgen. Då fyndades en sån liten strykbräda för typ skjortärmar osv. 15:- fick jag betala kan det bli mer fynd. Jag hittade även en inspirerande sybok från -79. Tyvärr följde inga mönsterark med men bra beskrivningar på hur man ritar själv.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar