torsdag 8 april 2010

Hallå!! Jag önskar mig en bok!

Barnkläder 0-3 år. Bra bok med fina beskrivningar på ett enkelt sätt.

Superbra beskrivningar, ini minsta detalj.

I den här hittade jag ett och annat

Otroligt söta ballerinaskor!

Har varit en sväng på biblioteket idag. Var ute efter en bok som jag trånat efter och lagt bud på Tradera. Men den blev dock lite för dyr i min smak. Den fanns på biblan men var inte så bra som jag trott, tur att jag inte köpte den. :/
Hittade en mycket bättre bok på biblan, så nu vill jag ha en sån istället. Så alla ni där ute som vet när jag har min födelsedag (snart), kan ju spåna efter denna bok till mig i present. ;)
BARNKLÄDER, Sy och sticka till barn 0-3 år av Hanne Meedom & Sofie Meedom
Sen lånade jag en annan bok där jag hittade lite smått och gott. Bland annat dom underbart söta ballerinaskorna. Dom måste jag bara försöka mig på. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar